tisdag

dagen har bestått av skola, gym, hem, kalas, natta, tv. hade en mindre sovmorgon idag, men tack vare att de byter våra garageportar har jag sovit dåligt som fan. eller ja det är väll inte den enda anledningen att jag sov dåligt men. imorgon har jag en längre sovmorgon, men då ska dom fortsätta byta portarna. jag älskar folk som bankar klockan åtta på morgonen.
nu har jag i vilket fall klickat hem två armband till mig. me likes.

 
morgondagen känns så tråkig att jag gärna hade skippat den. onödig skoltimma där man inte gör ett skit. tråkiga timmar att spendera ensam på ungdomsmot. besök hos natta, som iförsig inte är tråkigt. körning, och sedan är dagen slut. har ingen ledig dag att se fram emot heller. jaja
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vartifrån?

2009-04-29 @ 20:24:21
Postat av: Anonym

vartifrån?

2009-04-29 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0