tisdag

jag trodde min projektgrupp skämtade med mig när jag läste tiden om avgång till marstrand imorgon, 04:30. men nej, vi ska åka vid nollfyra:trettio på morgonen. noll fyra, trettio, jesus säger jag bara. hur i helvete ska jag orka det. vi ska åka till marstrand för att laga mat, fota den och jobba med de tusen andra sakerna vi har kvar på projektarbetet som skall in på fredag. ksanet lämnar vi i stan för att gå på seminariumet som vi andra måste skippa. som tur är kommer niklas och hämtar upp mig i morgon men endå..
dagen har bestått av promenad, skola, gym, hälsa på bror, tårta, projekt"möte" via msn... rätt ointressant, men gymmet var skönt, såg en och annan söt kille med haha. nej läsa och plugga och äta nu.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0