standing by a broken tree

jag tycker det är tråkigt att n inte är hemma. jag tycker det är tråkigt att jag har tråkigt. jag tycker det är tråkigt att jag inte kommer på någonting att göra. jag tycker det är tråkigt att alla flygstolar till thailand är så dyra. jag tycker det är tråkigt att klockan redan är åtta och att jag inte har gjort ett skit. ja det är vad jag tycker är tråkigt idag. jag har inte gjort någonting, och jag kommer inte på någonting att göra. folk är upptagna och borta och ja det är tråkigt. jag är sugen på lite drinkar med roliga vänner och kanske bowling eller biljard. men det ser inte ut att bli någonting av det ikväll. ingenting alls faktiskt. hade jag inte bokat så mycket körning denna veckan hade jag kunnat hoppa på en buss upp till n nu bara för att göra någonting. jag vill bara göra någonting roligt eftersom detta är en av få lediga dagar på lovet, och trots det har jag låtit klockan bli åtta. typiskt mig.
kul har mamma och pappa iallafall. dom packar för sin resa. pappa överaskade idag min mamma med en resa till holland imorgon. stackars mamma fick nästan en hjärtattack då hon vanligtvis packar och fixar minst en månad innan en resa. och nu fick veta det några timmar innan. men glad belv hon iallafall. och glad kommer hon bli för min och mina syskons present. något hon önskat sig i år nu, hehe. ja göra någonting var det ju, hm.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0