söndag

rätt händelselös dag, än så länge. ska snart åka med mina syskon in till stan för att välja porträtt, vilket gör att jag missar träningen idag. det är en rätt dålig anledning, men ja det är ju som det är.
bror och pappa sitter framför tvn mycket insatta i matchen på gamla ullevi, för det ska väll heta gamla ullevi trots att den är ny? ja det tror jag den ska. dock är ju inte min bror som är här gaisare, han och jag är ifkare medans pappa och min andra bror är gaisare. för er som nu tycker det är intressant. ja efter besöket på fotostudion ska jag antagligen möta k och c på stan för en fika.
för övrigt har stundet mössan kommit, och jag älskar den. jag är för övrigt godkänd på tre av fyra faser för teorin nu, alltså inte det riktiga teoriprovet utan de jag måste klara för att få göra det. och det känns som att jag gissar på allting, och jag tror alltid jag ska få underkänt, men jag får alltid godkänt med god marginal. och det känns ju lite konstigt. kanske betyder att jag kan mer än vad jag tror? jag underskattar mig själv allt för ofta. nej nu ska väll jag också sätta mig framför fotbollen innan det är dags att åka.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0