söndag

hemma efter en minst sagt härlig helg på tjörn. det blev solning, promenader, män som hatar kvinnor, skratt, krocket, fotboll, frisbie, påskbrasa, raketer, räkmackor, övningskörning, däckbyte, plugg - ytterst lite, och säkerligen massor mer som jag inte minns då jag nyss fick en mindre blackout. fy skam över mina steg den här helgen. jag skyller på att tjörn är ett såpass litet område att jag hann gå runt allting på dryga kvarten. och det var inte så kul att gå efter två varv. men jag ska skärpa mig. redan nu faktiskt. ska möta upp k ute en stund och njuta av den sista lovdagen - räknar inte morgondagen eftersom den antingen är fullbokad med projektarbete eller annat plugg.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0