the next day came but not a beam of light

jag och natta tog en promenad ner till katri, och sedan tog vi en promenad till angered för att handla. det ledde oss sedan tillbaka till katri där vi fastnade. drack thé, roade oss med fjädrar (?), skrattade åt allt och inget, och fick för oss att röka vattenpipa. så det bar upp mot johanna för att hämta vattenpipan och vi kom tillbaka lagom när jag insåg att jag skulle ut och köra. så ingen vattenpipa för min del, vilket var lika bra det. istället körde jag och pappa och hämtade sedan upp natta på vägen hem. ja en bra dag med mina bästa vänner. det är skönt att ibland göra ingenting, bara vara.
morgondagen däremot blir inte sådan. halkörningen, och hjälp vad nervös jag är. jag hatar mina nerver. sedan skola, och träning. vet inte vad jag känner om det faktiskt. ja nej nu ska jag se 90210 som katri modigt vågade ladda ner idag.


m, k & n. ingen aning om vad vi gör haha, något gammal bild. ♥
M

Kommentarer
Postat av: k

haha alltså den bilden, jag vet inte ens. Vad tusan pysslar vi med? Stretchar (stavning?), sover och fångar det intressanta ögonblicket..

2009-04-01 @ 22:53:08
Postat av: m

haha ja man kan ju undra.. vi är nog ett i slag för sig, eller hur man nu säger det haha

2009-04-02 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0