onsdag

helt seriöst, vad är detta för jävla inlägg "hej du! vilka långa fingrar du har" eh okej?
dagen som jag trodde skulle vara helt fruktansvärt långtråkig har gått ganska snabbt. tiden rann iväg och vips var jag klar på ungdomsmotagningen och gjorde några ärenden innan jag åkte hem. sedan gick jag till natta en stund innan det blev en lång körrunda i både mölndal, frölunda, sahlgrenska, vasa, city, hjällbo, gårdsten och hem. i backen upp till mig sprang ett rådjur ut mitt framför mig. snacka om hjärtattack och bromsning haha. tur att man var hyfsat vaken och att den sprang snabbt. sedan jag kommit hem har jag faktiskt suttit och pluggat. denna jävla rättskunskapen alltså. jobbigare kurs har jag nog inte haft, inte en enda lektion utan att uppgifter delas ut i massvis. bara att bita ihop. eftersom ingenting roligt vill komma på tv ikväll får jag väll sitta och plugga istället, b o r i n g.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0