och vi såg på de unga och glömska, i båtar och i varandras armar

snacka om underbar dag. jag och natta promenerade hem från veronica. det tog oss en timma, och jag kan ju säga att det var jävligt varmt. jag gick i t-shirt och jag svettades. oturligt nog valde jag att ha på mig mina uggs igår så det var inga sköna promenadskor i detta solsken.
nu sitter jag ute på min gräsmatta och njuter av solen med håkan i högtalarna. snart kommer katri hit och vi ska faktiskt plugga denna fina lördag. förhoppningsvis blir det lite ute iallafall. jag har också förberett lite middag åt oss. kycklingsallad och smootie till efter. det kunde inte blir en bättre helg. för övrigt blev jag nyss injagad av årets första geting... dom kan jag gärna skippa detta året. men åter till min helg. övernattning hos veronica med middag, film, godis, mys. promenad i underbart väder. ensam hemma. sol. bästa vänner. håkan. smoothie. hoppas det håller i sig hela lovet.

askim last year
M


Kommentarer
Postat av: k

blidde ingen smoothie nu ju, attans!

2009-04-04 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0