måndag

på måndagsmorgon vaknar jag alltid upp med känslan att det fortfarande är helg och att jag borde sova, innan jag inser att det är måndag och jag måste gå upp och till skolan. och efter de första snurriga tankarna kommer alltid samma tanke, "jag hatar måndagar". det är så jäkla jobbigt att gå upp och åka till skolan, och sedan sitta där och bara känna hur man hela tiden är på gränsen till att somna. men efter körlektionerna (som jag vanligen har på måndagar vid 11) så brukar allt fixa sig ganska bra. jag blir pigg, jag inser att jag har hela förmiddagen och kvällen ledig, och att jag imorgon har sovmorgon. nu kommer alla uppdrag, vilket betyder pissmycket att göra verkligen. men eftersom jag inte har tänkt att ta tag i dom idag så ska jag faktiskt sätta mig med teorin. för nu är det inte långt kvar, och jag tänker inte sitta här och bara vänta för att jag är så seg med teorin, bättre att ta tag i det nu!
blev lite glad också för på torsdag skall jag jobba. hos min brors tjej som har eget företag där jag har jobbat lite ibland, dock väldigt länge sedan sist. det innebär iallafall en mindre summa extra pengar. nej teori var det ju.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0