it's not a silly little moment

nu har katri lämnat mig för en stund. det blev inte mycket plugg gjort. istället låg vi ue på gräset. sedan lagade jag mat, och ja jag lyckades faktiskt ganska så bra, inte för att kyckling sallad är världens svåraste rätt eller sådär. sedan pratade vi mest om sommaren, kollade på gamla bilder och lite sådär. men som sagt om någon timma kommer hon tillbaka och då kommer även fia och lollo, kanske natta. så jag vet inte vad det blir, spel, tv, godis? ja vi får väll se. jag hade velat ha grillkväll, min bror m.fl är över hos stevens nu och grillar - huset mitt emot mig - och det känns så himla mysigt. ja ne jag ska försöka få pluggat lite nu och sedan får jag nog ta och städa lite fort innan någon kommer hit. för ja mitt rum ska vi inte ens prata om hur det ser ut. trevlig kväll godt folk.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0