it's like a rollercoaster, one step away i'm closer

varför skjuter jag alltid upp allting till sista sekund? vanligtvis kommer jag igång och det mesta rullar på och blir klart innan inlämningsdags. nu känns det inte så. har suttit i två timmar och fått skrivet fem rader på religionen. och det fem raderna skrevs i princip rakt av k's. jag tror aldrig att jag haft såhär mycket tråkiga uppgifter. inte för att skoluppgifter brukar vara roliga, men dessa toppar nog listan på tråkiga uppgifter. har inte fått gått mina steg idag heller. jag hade gärna gått ut och gått lite nu, men på vårt område på tjörn finns det ingen vägbelysning. så ja det är kolsvart utanför. hur sjutton ska jag få gjort allt det här. väl på tjörn har jag iallafall gått en promenad, skrattat åt min pappa och farfar som tvättat fönster, - antagligen för första gången i sina liv - fast farfar bossade mest över pappa, spelat kubb med min kusindotter, kelat med hennes katter, och suttit här och försökt plugga. imorgon är det rätt fullt upp, men jag måste verkligen få pluggat. måste också nå mitt stegmål imorgon, gärna med hög marginal så jag går igen dagens minus. ja nej nu ska jag väll se på tv eller försöka plugga. undra vad det blir.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0