how long must you wait for it

rätt händelselös dag. promenad, läst, läst lite mer, försökt plugga, struntat i det och läst, åkte med janna till angered, in till janna, fika, tv, prat, färga hår, försök att plugga, resultatet blev bloggen. imorgon drar allting igång igen. jag har sagt det så många gånger förr, men nu måste jag skärpa till mig. jag måste börja träna mer och hårdare - om jag ska kunna göra mitt allra bästa på sm och försöka få bort lite av mina skador. jag måste fortsätta plugga och få in allting - trots att jag egentligen inte orkar. jag måste lägga ner mer energi på körteorin - för det är inte långt kvar nu. jag måste börja äta mer mat - så att jag ska kunna orka med allt detta. nu måste jag ta tag i min religionsuppgift som skall in om två timmar, återigen varför skjuter jag alltid upp allting till sista sekund?
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0