fredag, äntligen!

äntligen! nu är projektarbetet klart och inlämnat. skrev precis klart rapporten som blev hela tretton sidor. så nu är det över, fy i helvete vad skönt det känns. i helgen ska även rättskunskapen in och jag planerar att vara klar med grafisk också. vilket absolut inte innebär att jag har lite saker att göra sedan, men betydligt mindre. känner verkligen hur studenten närmar sig nu när de sista uppgifterna börjar komma. snart ska k komma hit för att plugga. vi ska få klart rk uppgifterna idag. känns rätt bra detta faktiskt. hela helgen består i princip av träning, som alla den närmsta helgerna. nu ska jag ner och leka lite med hugo, vi har fotat lite som jag kan ha när jag åker som aupair senare. trevlig fredagskväll.


träning förra veckan, first time för voltbygget.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0