dit kan jag gå och sakna dig

ja jag kan inte påstå att det var roligt att träna idag. tre timmar inomhus, strålande sol och under den bästa soltiden, sex pers borta och inte ett enda bygg. fick ''''ont i ryggen, men ja alltid kul att träffa laget såklart. har också fått kört, pluggat lite teori och grillat med grannarna, lika trevligt som vanligt. gick dock in tidigt pågrund av ryggen och sådär.

nu får jag höra att du lever då och då ifrån en vän
det verkar dom som att allting är okej
jag undrar om du nångång är tillbaks dit igen,
och kanske undrar över mig, du kanske undrar över mig

Kommentarer
Postat av: mr.olof

varjekväll

2009-04-29 @ 23:11:50
Postat av: malin

inte d u.

2009-05-01 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0