i'm a true beliver

funderar på att hoppa av engelska c, vad tycks? känner då såhär, jag hatar, alltså avskyr engelska och grafisk c. och grafisk c får jag inte hoppa av så, är det inte bättre att bara läsa ett ämne som jag avskyr? eller?
suck är så skoltrött eller trött i allmänhet så jag vet inte vad jag ska ta mig till. vet inte hur länge jag ens kommer orka gå upp ur min säng, det här är så inte bra och jag har no idea wtf is wrong, or wtf i should do.
så nu istället för att plugga den cptråkighemska grafiska så sitter jag like always on youtube with top gun, georiga osv
här kommer top gun allstars large coed, 04-05.
http://www.youtube.com/watch?v=ClwO13kZmRo&feature=related
maryland twisrers F5 at worlds 05-06. tycker faktiskt dom är bra för att vara all female, alltså inga killar i laget.
http://www.youtube.com/watch?v=YvTtsWlYp8g

förövrigt, så måste jag och cissi gå om steg 1 kursen som vi nyss gick i köping. eller ja alltså dom har slagit ihop steg 1 och 2 till level 1, och det hade dom gjort innan vi gick UTAN att informera ylwa(vår utbildare). det är iförsig bra för mig och cissi för att vi nu får steg 2 också, innan har man behövt vänta i ett år innan man får gå den efter steg 1 då alltså, så de som ska gå steg två nu och har väntat i ett år tycker väll det är lite fuskigt men, ja kul blir det ju iallafall att vi blir många som åker till skåne v.46.  men endå så är det jäkligt surt för föreningen som betalt resa osv för oss helt i onödan!
saltosarna igår gick sämre än sist men ovanligt nog var jag den som erbjöd mig att köra först, (på saltos lixommmm!), och ja inget feg heller. flickisarna gick nog lite bättre, längtar till torsdag och stuntsss.
vill även gå spottingutbilningen, kan inteeeee bestämma mig, help? grejen med den är att man verkligen, måste göra skriftligt prov osv. för er som inte kan cheerleading så är det inte så att man spottar, utan cheerspotting = säkerhetspersoner som ska fånga ifall byggen rasar, i kortfattad förklaring. ja får se, vill gå men ja vet inte riktigt.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0