turn the volume up

jag är på rätt glatt och dansigt humör om man borster från att jag sitter i skolan och vi senare ska ha grafisk. i need som help, SKA JAG HOPPA AV ENGLISH C ELLER INTE?
det lutar mest åt att jag faktiskt hoppar av, eftersom vi nu ska läsa natur b på mindre än en termin, vi har redan missat cirkus 8 lektioner och hela kemi(ellernågon)delen, och enligt micke så är kursen svår. så ja känns som det kommer bli lite för mycket för mig, och det verkade som att jag faktiskt kan övertyga jonas.
idag är det trääääääning, och jag längtar apmycket. känner mig som alltur ur form, men wtf lixom. funderar på att dra till sjukgymnasten imån så jag får det gjort, annars får jag vänta tills måndag, ja vet inte får se.
har också typ femton myggbätt, gillar jag inte.
har verkligen sjukt tråkigt! orking inte dessa långa dagar.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0