one minute i held the key

blev ingen skola för min del idag, eftersom mitt knä igår var så illa att jag knappt kunde gå så hade jag ett litet dilemma, alltså om jag skulle till skolan eller inte. det blev inte, så jag har försökt röra mig så lite som möjligt idag, och ska även göra de imorgon och sedan på onsdag se hur det är. det kan vara något i knät som ligger fel, eller en överansträning och jag vet helt ärligt inte vad som är värst. jag orkar inte gå till läkarn, eller rättare sagt så har jag inte tid. för jag kan inte missa mer utav skolan, så det får se till att bli bra nu.
missar träningen imån, och jag tror faktiskt att det är den första jag missar sedan vi började denna säsongen. det känns apbajstråkigt måste jag säga, känner att jag inte ens kan gå dit eftersom jag ska gå så lite som möjligt, men också att om jag väl går dit så vet jag att jag inte kommer kunna hålla mig borta från varken träning eller ens passning. så nej jag måste stanna hemma! ska nog ta tillfället i akt att åka och hälsa på morfar.
även surt eftersom jag och tina skulle gå på stan hela dagen i morgon, och nu kan jag inte göra det. jag hade sett fram emot det och jag behöveeeer verkligen gå på stan. så ja det här suger!
snart ska jag och pappa köra lite, och eftersom mitt vänsterknä är cp så får jag idag köra vår volvo(automat), istället för min bil med trög koppling. så ja lite läskigt är det eftersom volvon är större, och nyare he he. men vi får väll se hur det går, kanske kör hem med den ifall det går bra.

känns som vi har apmycket att göra i skolan nu, och jag har ångest för att jag inte gick idag. har faktiskt pluggat pyttelite hemma, men jag är mest orolig för svenska-uppgiften och eftersom mitt word inte funkar på min stationära(den här) så kan jag inte börja skriva den. om jag nu ens hade haft en aning om vad jag ska skriva .....

gårdagen var trevlig, träningen med rebels gick bra. sedan kilade jag och cissi till hemköp och köpte lite mat medan josse och angi gick till pizzan. så jag och cissi var på invaders träning, där även fia och killarna var (eftersom dom hade tränat stunt innan), så vi alla hjälpte till med bygg och gymnastik. så när det var dags för vår tretimmars träning var jag redan helt slut, men det gick bra endå. fast jag fick inte vara med så mycket med mitt knä, men ja endå vare kuligt och byggen gick bra, hihi vi satte direktstretch på felben! mycket bra där, men ja nu är det nog dags för avrundning.
hoppas eran dag vart trevligare än min!


skickar även med en bild på sofia från dm08 - senior individuellt!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0