oh la la la

igår var en lång lång lång dag. gick upp cirkus halv nio, åkte till träningen cirkus halv tio, var där cirkus kvart i elva, kom in i salen cirkus halv tolv, tjejerna droppade in cirkus tolv, och så körde vi igång träningen. jag och cissi var där och hjälpte till etersom vi snart ska utbilda oss till tränare. kuligt var det, vi visade även nybörjarna en del avancerade saker och vi bygdde med korven, och det var ett tag sedan. men ja klockan två var träningen slut och vi coaches gick till jungfruplatsens pizzeria där vi smaskade i oss pizza och kebabtallrik. sedan gick vi till aktiviteten och tränade 16-19. när jag kom hem var jag helt slut och det var med nöd och näppe jag kom upp i morse. nu vill jag inget annat än hem och sova!
världens tråkigaste dag, och återigen är min datorn cp. hoppas det går att fixa bara. är fruktansvärt trött på skolan och vill inteeeeeee gå mer.
M

Kommentarer
Postat av: irm

haha, jag vet hur det är, bra att känna så efter drygt två veckor.

2008-09-01 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0