no less

tror nästan det är någonting fel på mig, idag sov jag väll iförsig inte sådär jätte länge, men jag somnade endå relativt tidigt igår. runt elva i morse satt jag i bilen på väg till kärra för att kolla på min älskling som börjat spela fotboll. ja det var kul att se runt fyrtio små knattar födda någongång vid 2002 springa runt på planen, alla i en klump runt bollen. och min elias är så duktig!
ja sedan efter det åkte jag och pappa ut och körde lite, och det gick rätt bra. snart är jag nog mentalt redo för vägen, men bara snart. och pappa säger att jag ska köra volvon lite också (automat) men vi får väll se.
sedan efter det så var det äntligen dags, för, GREY'S. ja äntligen har det börjat och inte nog med det så var det dubbel avsnitt! faboulus.
och efter det har jag gjort absolut ingenting, och jag är helt slut. orkar knappt röra mig i huset, så ja jag börjar nästan bli lite rädd.... men jag längtar som tusan tills imån, för då är det äntligen träning! lång träning för min del och innan det ska jag träna tjejerna! så det är träning all day long, like all sundays!
och vi har äntligen börjat träna program, så nu gäller det verkligen! däremot är mitt knä väldigt illlla, kan knappt gå, och det blev knappast bättre av fyra timmars väntan på håkan, och sedan över enochenhalv timmas hoppande under håkan... men whatever, det är träning och det bangar jag inte oavsett smärt!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0