it's a new day

träningen igår var både bra och dålig. jag körde saltos, och det gick förvårnansvärt bra. däremot så trampade jag snett, fick en armbåge i käken, sparkad på fingrarna och min rygg var nog värre än vad den vart på länge. i morse när jag vaknade kunde jag knappt röra ryggen och nacken, foten gör pytte lite ont i vissa vinklar bara så det är ju lugnt och även så fingrarna och sen har jag då lite sår i munnen... plus att jag då blivit förkyld med snuva och huudvärkkk. för övrigt är det väll fina fisken.
imorgon är det gymnastik igen och jag trodde aldrig jag skulle säga det här men, jag längtar efter att få göra fler saltos. får däremot se hur mycket jag kan medverka imorgon.
sen så ska jag också tillbaka till sjukgymnasten igen, fast denna gången inte den i angered. så vi får väll se när det blir av och hur det går.
skolan ja, orkar inte ens tänka på skiten. känns som det värsta året ever och som att jag tillochmed skulle kunna få ig i vissa ämnen, och det är ju, ja fruktansvärt dåligt.
ne men nu ska jag göra något bättre, typ lägge mig i sängen! so long


W a r r i o r s - my love
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0