i will try to fix you

okej, min teori om att min rygg antagligen inte kan bli värre har smått krossats över att jag hade så ont så att jag började gråta på träningen idag, känns väldigt macho sådär. jag hatar den, jag hatar hela min kropp och alla dess skador. förstår inte vad i helvete jag gör fel, och jag orkar inte ha det såhär. men eftersom mitt nya liv ska börja med start imorgon då jag både ska träna mer och hårdare, så har jag då lite problem. enda lösningen för tillfället är att börja knarka panodil, vilket kan bli dyrt i längden men det kanske är värt det. ja lite problem här, och jag har inte den blekaste hur jag ska lösa dom för nu är det så illa att jag inte kan bita ihop och bara fortsätta längre. är så trött på mig så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen.

våra tjejer var jätte duktiga idag, dom lärde sig jättefort och var helt super! kände mig däremot lagom pigg när vår träning drog igång runt fyra snåret efter att ha åkt hemifrån klockan tio ....

lite nyfiken på vem som kommenterat tidigare inlägg, får gärna höra av sig;) om det nu var en seriös kommentar, haha.
imån blir det antagligen skola, sjukgymnast och senare stan. om jag nu kan få tag i k som verkar gått under jorden, eller iallafall inte sitter vid datorn, ha ha ha.

SUCK, skrev just en halv kilometer till som försvann när det kom error. underbart!
men det var väll lite om hur synd det är om mig och josse som är helt trasiga, hur ont jag har och att jag återigen har lite problem med andningen. och att livet som vanligt känns helt underbart!!!!!!!
även att min blogg i princip handlar om klagomål, smärta, hur tråkigt jag har och allmäna negativa saker, så ja om det inte intresserar er så läs inte!
nu ska jag gå, och kanske utsmycka min tränar mapp litegranna om jag inte kommer på något bättre.
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tränar så mkt som du gör vf klagar du ?

2008-09-14 @ 22:46:37
Postat av: Anonym

klart den va seriös =)

2008-09-15 @ 13:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0