i dare you to move

ja, har ju endå fått gjort lite idag, eller ja rätt så lite men i vilket fall... så har jag skrivit in mig på bilskola, inte världskul precis, lite lagom segt sådär att teorikursen är på onsdagar med start 16:00 när jag slutar prick 16:00....
sen har jag även sovit en stund, kollat igenom lite uppgifter, fixat e-sparkonto (som iförsig to cirka en halv minut), ja kanske inte världsmycket men jag ska faktiskt försöka plugga lite historia och även, kanske köra en sväng.
mitt sparkonto har stigit ganska mycket  höjd, beroende på lite olika anledningar, så nu tänker jag inte av slöja allting men innan hade jag runt 17, och nu är första siffran 3 ;) så ja för er som är intresserade av mitt (nästan beroende) sparande.
nej kanske är dags att pallra mig till sängen och plugga lite, eller möjligen sova ha ha, det som inträffar först....
dagens låt; switchfoot - dare you to move
och här har ni den http://www.youtube.com/watch?v=uK_E7xS7AtQ
M

Kommentarer
Postat av: fisen

vist var låten braaaa ? :D

2008-09-22 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0