för du var full och jag var full i aprilsolen

ja idag vare då håkan, och det började väll inte toppen med att jag själv satt utanför liseberg runt 16,00 medans irma och resten inte ens hade satt sig på vagnen från angered. så när dom väl kom runt 16.55 var väll inte jag på topphumör, men ja det försvann snabbt som blixten!
nu i efterhand känns inte de tre(fyra för min del) timmarna i väntan så speciellt långa, förutom att man var tvungen att ställa sig upp runt en och en halv timma innan så var det rätt trevligt...
och sen håkan då, bättre än vad jag trodde, för jag kände mig inte speciellt pepp, men så fort han steg ut på scen och musiken nådde mina öron så flög jag som på moln. trots att vi inte hade de bästa platser, så var allting helt okej. håkan kan aldrig vara dålig, men han missade två låtar, som båda gör hela lisbergsspelningen och som alltid spelas, speciellt nu kan du få mig så lätt, det är jag fruktansvärt besviken över, för det är avslutningslåten på lisebergsspelningarna och så är det bara!
däremot är jag så lycklig över att dem spelade minnen av aprilhimlen. underbar är den, och det känns som att den är skriven för mig, om mig, från mitt hjärta, ja den stämmer så jäklans bra så att det inte är sant. helt underbart!



och jag var ingen, du var aprilhimlen
som jag minns den, och som jag minns dig...

Kommentarer
Postat av: Viktoria Tomic

Håkan gör så fin musik! Även om hans sångröst inte är något vidare :P

2008-09-27 @ 11:50:24
URL: http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0