feed back

sitter i skolan och har allmänt tråkigt.. försökte mig på den jävla debattartikelanalysen och jag skrev tio världelösa rader innan jag fastnade och gav upp. som vanligt när det gäller mig och plugg.
idag är det finaly träning, även om jag känner mig helt slut både i huvudet och kroppen så ska det bli kul. tycker däremot synd om kasia, som förra träningen passade på saltos och trillade ner från tjockmattan och stukade foten. kan säga att vi alla låg på golvet och skrattade i en stund, men snacka om otur, ha ha ha. kul var det iallfall!
känner att jag inte har så mycket att skriva men jag har ingenting bättre för mig än att sitta här. lyssnar även lite topgun muuusik, me like.
längtar inte direkt till den två timmar långa grafiska lektionen som börjar klockan ett, skulle helre mocka skit i en lada.
funderar även på hur jag ska hinna fixa mat till träningen sen, om jag ska springa in på mcdonalds och köpa med mig två cheeseburgare eller om jag ska köpa mig två mackor i fiket, ha ha. vi får väll se, mackorna är ju billigast men svårare att frakta med sig.
ja nu ska jag sluta tjata om mackor och antingen leta lite kläder på nätet eller om jag är så duktig att jag får pluggat lite(TVEK).
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0