break up a little bit

mirkalulöst nog så är jag klar den grafiska profilskiten, ja jag sa KLAR. Trodde att jag skulle få sitta till midnatt ikväll med det men jag slängde ihop allt på min håltimma och nu är jag klar! Skrev till och med över en sidas rapport på cirkus fem minuter!
känns jäkligt skönt måste jag säga, slipper jag släpa hem datorn också. nu är det bara det förbannade sh provet med sjuttiotusen ord jag ska lära mig.
träningen igår gick, jo den gick väll bra. vår nya gymnastiktränare var där, och när han och vår tränare passade på salto så gick den på cirka en halv sekund (ja så kändes det iallafall för mig, ha ha). efter första jag gjorde var jag i chocktillstånd och helt yr efter farten jag hade kvar när jag landade(jag landade och hade så mycket fart kvar så jag ramlade rätt fort...) men ja jag hann typ inte göra någonting försen jag redan var klar med salton så, ha ha. för övrigt var det väll lite segt, inte så roliga gymnastik stationer förutom salto och flickis. och just det, höll ju nästan på at glöma att jag trampade snett för tredje träningen i rad nu. ena foten är typ "halft" stukad, så varje gång jag landar minsta fel så gör det ont igen, och mitt knä var cp cp igår, jag i ett nötskal.
ush gillar inte onsdagarna, har lektion 2½ timma i sträck, varav 1½ timma består av naturkunskap b. blä säger jag, iförsig är det första lektionen idag, känns kul efter att ha missat sisådär tio lektioner.
nästa fredag är det håkan, wonderful säger jag bara. har inte tänkt så mycket på det innan men nu längtar jag verkligen, och hoppas att det (om det nu går) slår håkan -05. det skulle verkligen behövas nu!
nej nu känner jag mig helt snurrig av all text,( är inte van att plugga så intensivt som jag precis gjort)

kan inte du anonyma kommenterare säga vem du är!
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr du kommer att bli för chockad..

2008-09-18 @ 13:43:10
Postat av: Anonym

I wish I could

2008-09-19 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0