and for the tiniest moment it's all not true

har glömt att säga att mamsen min bokat fjällenstuga i stöten, så vecka sju far vi dit hela familjen. jag hade ju personligen helre åkt utomlands eftersom mina förldrar även där pratat om alla de länder jag vill åka till bl.a. kina, vietnam, usa..... men enligt min mamma så kan dom inte säga att dom inte ska utomlands också, och då ska jag allt snika mig in även om jag får betala en femma själv. för nu känner jag att en bokad utomlandsresa skulle kunna få mig att gå lite bättre, längtan och vetenskapen om att jag (även om det nu skulle vara ett halvår kvar) ska åka iväg!
men ja fjällen är väll inte heller helt fel. det var nog jag som började tjata om det redan förra året, så nu bestämde dom sig iallfall.

idag äre träning, och det ska bli super, förutom det att jag har så ont i kroppen av både träningsvärk och skador att jag knappt kan röra mig... gymnastik idag och det var väll det jag minst av allt har lust med, men ja vad gör man.
blev fruktansvärt sugen på en brownie från 7-eleven, fruktansvärt goda är dom!

Dagens låt: snow patrol - you could be happy
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0