am i all alone

yes box då var man (nästan)precis hemma från träning. kom sisådär femito minuter sent eftersom vi var på föreläsning med skolan, och sen så var det ingen som hörde mig när jag bankade på dörren och skrek utanför fönstret så det tog en stund innan någon öppnade för mig... men ja fick väll inte ut sådär jätte mycket av träningen, gjorde några handvolter, inte en enda flickis eller salto blev det, kände mig inte riktigt i form varken psykiskt eller fysiskt, mitt knä är lite cp idag med.
har faktiskt fått gjort lite saker idag - handlat lite med mamma, städat, sprungit (som gick bajsdåligt men jag sprang i vilket fall), vart på föreläsning och tränat!
föreläsningen var, ja den var väll inte direkt tråkig, men eftersom mannen som höll den kom från usa och inte pratade speciellt bra svenska så var det väldigt ansträngande att lyssna, så det hade nästan vart bättre om han drog den på engelska.. jo men han berättade väll om en del lite intressanta saker, men jag förstod inte riktigt hans poäng med hela föreläsningen och vad han ville säga...

funderar på att skippa grafiskgenomgången imån, orkar helt seriös inte. har världslång dag imorgon och måste fokusera, vilket jag inte kan göra om jag är trött, ha ha.
får väll se, på tisdagggg ska jag och tina dra en lång runda på stan, och jag längtar! behöver verkligen en ny garderob, så jag hoppas verkligen att jag hittar lite grejer nu. iförsig är det en hel vecka kvar haha, men whatever, längesedan vi sågs nu. saknar faktiskt en hel del människor från jobbet, nackdelen med att jag slutat.. borde gå och hälsa på lite oftare, men alla som läser här vet hur lat malin är, så ja haha. blir väll mer när ja får gå ut!

mysig dag igår med, körde lite som faktiskt gick brabrabra! fick inte sådär jättemycket panik när det kom någon bil (jag är lite sådär lagom rädd för bilar och trafikerade vägar, så jag kör i ett industriområde, he he), och jag lyckades starta i backe massa gånger! hihi. sedan åkte jag till r, och bakade muffins som blev lite knasiga, och inte så goda, sen började vi se på mirrors men den var så hemskt läskig så jag nästan kissade på mig och inte kunde andas, så ja vi stängde av och kollade på lite svensson svensson istället, för det klarar mitt hjärta av. återigen bevis på vilken fegis jag blivit, vad är det med mig egentligen? det är ju lixom bara film ...
dags att avrunda kanske.. imorgon har jag eu-debatt och jag kan knappt vänta, har sett fram emot detta hela sommaren. not.

jag saknar dig, jag saknar det
M

Kommentarer
Postat av: fisen

jag tror jag känner igen mig i sista meningen .. ?! suck

2008-09-24 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0