all the pretty faces

har kommit fram till att jag endå har ett jäklans gött schema, för er som är intresserade så ser det ut ungefär såhär, måndagar 08:30 - 11:15, tisdagar ledig, onsdagar 08:30 - 16:00, torsdagar 09:15-14:30, fredagar 08:30-10:00. så förutom onsdag torsdag, speciellt onsdag som är lite seg så är det som sagt rätt bra.
förövrigt så hade vi shprov idag, som jag trodde skulle gå åt skogen men, ja jag kunde allting. precis allting kunde jag utan att knappt tänka, så det kan inte vara någonting annat än världens starkaste g (g-prov). kan ju säga att jag mådde bra efter det! även skolfoto idag, kändes väll inte så bra men vi får väll se.
nästa vecka har jag väldigt lite skola, måndag slutar jag tio, tisdag ledig, vanlig onsdag, ledig torsdag & fredag. känns skönt det med, förutom torsdagen kanske, inte direkt världens roligaste anledning till att vara ledig... ush känns jätte jobbigt faktiskt.

idag ser nog ut att bli en slappdag, som alla fredagar för min del. är så fruktansvärt trött så jag skulle nog somna bara jag ansträngde mig det minsta, känns lagom segt faktiskt, vill göra någonting!
på söndag har vi, ja för min del den mest fasansfyllda träningen, kondition! vi ska springa intervaller på EN kilometer. hur sjutton springer man INTERVALLER på EN kilometer? ja det kommer nog inte gå så bra i vilket fall, och efter enkilometers intervaller i en timma så ska vi till salen och köra på i två timmar till. kommer nog inte kunna röra mig på måndag...
känner mig rätt tom nu, och även uttråkad. får hitta någonting att göra, se en film eller whatever :)
anonym - sluta nu och säg!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0