you're in the city of wonder

hihi yesssss, tony gick vidare! var lite orolig där när de låg sist efter ispanelens poäng. känner att jag inte har så mycket till liv som sitter här och bloggar lördag kväll, och det räcker inte med ett inlägg heller.
är supertrött, och min kropp är helt seg och mör. eller vad man säger, ja den har lite sådär små ont och är ganska stel. berghallasalen har en liten nackdel, och det är kylan där inne. hur mycket man än springer får man inte upp värmen, och min kropp strejkade lite nu i efterhand och säger att det kanske inte är så bra att hårdstretcha när man är iskall. IS-kall, ha ha, där var jag allt fyndig.
jag har också haft den där känslan, som jag tror jag får när jag druckit lite för mycket, eller jag vet inte när jag får den men ja, kan inte riktigt förklara den. men en blandning av orörlighet, med illamående och trötthet kanske. funderar på om det beror på de tre ipren jag käkar dagligen, känns som att det kanske kan bli lite för mycket? ja meningen med pillrena är att bota slem/muskel(minns inte vad) säckarna i mina knän, om dom nu är inflamerade. och är dom inte det så knaprar jag piller i onödan. ja jag vet inte, har lite tråkigt som ni kanske märker.

för övrigt har jag och cissi iprincip gjort klart rebels program, kanske har skrivit detta tidigare men eftersom mitt minne kan jämföras med en guldfisk så drar jag det igen. saknas väll lite rörelser osv men ja, hoppas dom klarar av det. känns som att det kanske kan vara för svårt? men jag vet inte. hoppas inte på det iallafall.
nej nu orkar faktiskt inte vara vaken mycket längre till, från en sak till en annan har fått förfrågan om jag vill åka med farmor och farfar till ullared på tisdag. det hade ju vart kul med tanke på att jag aldrig vart där, men jag vet inte riktigt. ja nej hejdå på er.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0