what happens next

eftersom både jag och k slutade tidigt idag så följde hon snällt med mig till axessakuten, vilket inte var ett speciellt lyckat besök. blevl ite tjurig faktiskt, jag kom till receptionen och berättade, och hon sa snällt att dom tar emot mig för en akutbedöming. så en timma senare fick jag kliva in hos läkarn, som då mycket kortfattat ville ha smärtan, och utan någonting konstaterade att jag ska prova med att äta ipren och sen om det inte blir bättre besöka vårdcentralen. så ja det tog väll cirkus en minut, och vad väll inte direkt svaret jag ville ha, eftersom dom inte ens hade en aning om vad som var fel. och sen, inget illa menat så hatar jag min vårdcentral. sist jag var där, så kunde min läkare inte ens prata svenska, så vi fattade inte hälften av vad hon sa, utan vi fick gå och fråga en annan sjöterska efter för att se så att vi fattat rätt.
men i vilket fall, efter det gick vi en sväng på stan, och jag som äi desperat behov av kläder hittade eh, ingenting! självklart, för att jag har pengar, inte gått på stan på evigheter och hittar inte ett skit. blir så arg, så nu har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig kommande veckor.
sen väl hemma har jag inte gjort någonting, som vanligt ha ha. sett lite tv och serier.

och jag hatar det, när det blir så här. fattar inte vad det jäkla problemet är, vad ens hela diskussionen handlar om? är så fruktansvärt trött på det så jag vill spy. få det ur mitt system och ur min vardag!
så idag är inte världens bästa dag, som jag antar att många dagar för min del inte är. är frustrerad över allt och idag hade jag velat träna, så att jag kanske hade blivit på lite bättre humör. tro det eller ej (trodde aldrig jag skulle säga det här) men jag vill för övrigt gå ut och springa. jag, malin nyman, vill springa. men självklart så går inte det. det är väll klart att det inte går när malin vill någonting. och sen så ska vi ha springtest om en månad, så det är ju super bra att jag kan träna upp konditionen också. nej ska sluta ta ut min agretion(stavning?) på bloggen, och förflytta mig till tvn.
bjuder även på en bild idag, känner mig lite generös, dock en gammal.



M


Kommentarer
Postat av: N.

Var vårdcentralen i lövgärdet och läkaren hette Sofia?

2008-10-13 @ 22:43:02
Postat av: katri

mycket vacker bild ja. Du, vi får ta och sy upp lite egna kläder. Hoppas du hittar något att bära till skolan i morgon i alla fall, inte kul när du inte är där :) <3

2008-10-14 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0