wednesday

träningen igår var kulig, gymanstiken var väll inte på topp men programmen satt iallafall. tränade även lite småbygg som vi ska göra i snabbpauser, och jag känner mig förövrigt som en jätte i min grupp men juniorer. jag täcker typ hela gruppen bakom ryggen, nej men ja haha nästan iallafall.
jag har ingen aning om vart min hjärna vart när det gällt matchen, för den börjar ju klockan sju, och jag slutar fyra, så jag har lixom haft lite funderingar på vad sjutton jag ska göra i dom timmar i mellan, men det slog mig ju inte att vi kanske ska samlas innan sju eftersom matchen börjar klockan sju. ja malin i ett nötskal, men blev lite chockad över tiden, redan halv fem ville cami att vi skulle ses. i princip ingen från warriors kunde det, så dom var så snälla att dom sköt upp det till fem, och mestadels hinner fortfarande inte. men vad gör man, men ja där försvan mitt problem om vart jag skulle ta vägen, istället blir det att rusa till vagnen! och enligt cami ska jag åka från skolan i dräkten, eh no way.
nej nu blir jag helt snurrig av mig själv och vad jag skriver, ´har också sagt till mig själv att jag ska plugga nu, så jag får väll försöka.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0