let me play amond the stars

 ligger och ser på extreme makeover home edition, och jag börjar verkligen alltid att gråta när jag ser på det. Idag är det fyra små barn som har någon sjukdom som gör att de inte kan göra i princip någonting normalt. de kan inte ens gå in i en affär utan att bli sjuka av lunginflammation eller liknande. ja, älskar programmet och tycker det är inspirerande.

idag hade jag min första körlektion på körskolan, och det gick bra. min körskolelärare var jätte snäll, och jätte posetiv, lugn och glad. så ja det känns toppen och jag längtar till nästa lektion som är först om lite mer än två veckor.
jag borde fått pluggat mer än vad jag fått idag, och det betyder även att jag inte borde ligga och se på tv... men jag är så trött på den jäkla samhällsrapporten så jag vet inte vad. sen har jag ju svenska talet jag inte börjat på, och historia uppdraget som jag inte heller börjat på ... he he ops. grafisk, inte heller klart och det skulle in igår. ush snart är det iallafall äntligen lov!
imorgon är jag ledig, som vanligt. men jag ska försöka få pluggat en del imån. ska även bada hade jag tänkt, alltså i badkaret ha ha. jag brukar aldrig göra det men det är nog ganska avslappnande, och det kan ju jag behöva. men vi får väll se hur långt jag kommer med både plugg och bad imån. hade egentligen velat ta en tur på stan också. haha ja ja nu ska jag väll, göra någonting ha ha.


 
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0