thursday

tror att min telefon börjar ge upp... har verkligen vart vårslös (hur det nu stavas) med den de senaste, jag vet inte hur många gånger jag tappat den, i asfalt och blöt asfalt osv. men ja nu börjar den bli lite knäpp, typ, sms så i skickat mappen finns lixom inte alla skickade sms, och de jag senast skickat till försvinner från listan, samma sak med samtalslistan. pappa ringde för typ femton minuter sen men mitt senaste samtal visar från katri igår kväll... ja lite knäpp sådär. inte gjort mycke idag, var i angered och hjälp vilken kö det var på ica, och endå sa mamma att det var tio gånger värre igår .. fick köpt en jäkla massa godis, iallafall mamma haha. och lite andra saker, eller ja mest mamma som fick handlat. jag var däremot så fiffig att jag övertala mamma att gå till lindex (vilket inte var speciellt svårt) för jag visste ett par strumpbyxor jag ville ha, och då självklart betalade hon dom haha. smartis där. nu måste jag springa. (inte ut och springa för det kan jag ju inte, utan mer härifrån ha ha) . btw, har nog kommit på en sak jag önskar mig i julklapp, men är int säker haha! snacka om patetisk.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0