the dust has only just begun to fall

igår ringde jag tolv gånger på de olika bilarna på rosa bandet galan, men ingen bil blev det. och en liten sak som ringde en gång vann en bil, en bil för knappa tio kronor som samtalet kostade. ja vissa har det bra, jag skänkte iallafall pengar!
jag har tänkt att börja "planera" min önskelista nu inför jul och min snart kommande artonårs dag. ja vissa kanske tycker det är lite för tidigt för detta, men jag älskar julen och allt som kommer med den, och jag är sämst på att komma på saker som jag önskar mig, så det kanske går bättre om jag börjar i tid. vet inte någonting jag vill ha typ, pengar såklart osv, men jag vill önska mig något speciellt, iallafall i artonårs present. så ja ska börja fila på min julklappsönskelista iallfall.
var inne på akademibokhandeln förut, och till min förtjusning såg jag de inkomna julkorten, julpappren, snören, påsar osv. även på åhlens har julgrejena åkt fram, tomte muggar, julgranspynt osv... och kylan börjar närma sig, det är dock fortfarande för varmt för uggsen och vinter jackan. detta ska bli en bra jul! och jag längtar tills det blir dags att köpa julklappar, för det dröjer iallafall ett litet tag till. såg även nyss att mamma köpt hem pepparkakshus grejer :) mys.
så lite julklapps tips tack?!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0