sunday

seg dag, jäkligt seg dag. var fem tjejer på träningen i morse, inte speciellt kul men det gick bra för dem iallafall och man ser verkligen förbättring. vår träning, halva laget kanske, sug säger jag bara. förstår inte vad fan alla håller på med, ursäkta uttrycket. eller vissa kanske man ska säga. ja i vilket fall gick träningen kasst för min del, har börjar göra helt idiotiska fel från ingen jävla stans och gymnastiken går bara åt helvete. har även så ont i mina handleder nu så jag vet inte v a d! blir läkarn efter lovet iallafall, för knät och möjligen handlederna. KUL !  ja som ni märker så är jag inte så glad...

lov, inte heller någonting man kan njuta av. plugg, träning, teori, mer plugg.. ja ne orkar inte ens skriva, allt har bara sjunkit ur mig och jag känner mig tom. min kropp bara går sönder mer och mer. orkar inte.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0