poker face

jag är trött, trots mitt lov och min plan på att sova ut idag (med tanke på att jag imån ska upp tidigt och typ träna, i fyra timmar...) men ja, vaknade runt halv nio snåret i morse iallafall. not my plan. jag är redan uttråkad, och vet inte vart katri är, som endå ska iväg och jobba idag. borde plugga, men jag orkar inte. vill, göra någonting. kan inte komma i underfund med vad. träna typ, ut och springa. men det går ju inte, just underbart.
imorgon ska jag förövrigt klippa mig också, och jag har fortfarande inte bestämt hur. lugg, sne lugg, inget utav de? slingor? hjälp ..... vad sjutton kan man göra? om man inte kan träna, eller orkar plugga, eller kommer på något kuligt.
Har för övrigt fastnat i entourage också, såg säsong ett i lördags typ, säsong två som gäller nu. enda är att jag redan har sett i princip alla avsnitt, men inte vet vilka det är jag sett och vilka inte.. ja tråkigt inlägg känner jag, men så blir det när man själv har ap tråkigt.  är förövrigt "klar" med grafisk, men kan ju inte skicka in den eftersom ingen har vart så vänlig att berätta vår nya lärares namn, och därav mail ... ne nu ska jag antingen pallra mig upp, eller se entourage. blir nog de senaste.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0