pink lady

idag har vart en ganska lång dag, trots det har jag inte fått gjort mycket. började nollsjutrettio i morse när mobillarmet ringde, sedan nollåttatrettio satte jag mig på bussen. tiotjugotre anlände pendeln till mölndal och tio prick började pröva på dagen. runt tjugofem små små tjejer, födda runt 00 och senare, och supersöta! så vi höll på i fyra timmar, fyra timmar cheer, wonderful. ja det var kul, och alla var übersöta. sedan runt fjortontrettio satte jag mig på vagnen hem, runt sextonnollnoll var jag hemma. lag mat, äta mat, åka iväg. dags för klippning, och det blev hellugg. ganska tunn sådan, men den ser iprincip ut som så jag hade den när jag egentligen hade snelugg. så ja, det blir nog bra, vet inte riktigt. inte katastrof iallafall. sedan kom jag iallafall hem, såg på gossip girl och satte mig med teorin. har fortfarande hur mycket som helst kvar, men får ta det, ja sen eller imån morgon. nu är det rosa bandet galan. det gillar vi. ring och skänk!

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0