monday

ja, skola igen och det var knappt att jag kom upp i morse. det enda som fick mig att gå upp ur sängen var tanken att jag några timmar senare kommer vara tillbaka i den. så ja nu sitter jag på basgrupp och lyssnar på "diskussionen" om att vi vill ha karins och lunchgården tillbaka eftersom lunchgården nu tvingas stänga och blablabla. jag har faktiskt nöjt mig med bamban nu, eller ja orkar inte klaga mer på den nu ... förutom den blåa mjölken, det står jag fast vid!
idag är det för övrigt internationella barndagen, får jag presenter då? nej! nada.

igår hade jag och cissi tjejerna själva, jag var stressad hela dagen i princip, jag josse linnea och angi började dagen tidigt med att åka till förrådet för att hämta ett sisådär 15 par skor, eftersom det var provdag igår. så efter att vi efter mycket om och men hade fått fram alla skorna så stressade vi till salen, tack gud för att linnea kom med bil! så ja lite sena kom vi till träningen, och våra tjejer skulle prova skor, shorts, ta kort och fylla i lappar vilket tog wayyyy to long, cirka en timma tog det, så ja cissi fick ta mestadels av träningen medans halvsnurriga jag låg bland skor och shorts...
efter det gick vi som vanligt till hemköp och köpte vår middag, drick-yoghurt och sprite, som alla andra söndagar. efter det hjälpte vi natta med våra miniorer, strikers. gud vad jag kände att jag själv inte skulle kunna ha ett minior lag, dom tog all kraft ur mig bara genom att prata typ. nej men dom är ju supersöta men krävande!
sedan var det vår träning, och ja den gick väll halvt sådär... lite gymnastik, innan vi som skall vara med på basketmatchen gick och tränade på vårt program.

nu måste jag lägga ner eftersom det är svenska och sedan slut!!
M

Kommentarer
Postat av: irmp

jag har inga pengar, ska snart fylla på ..... <333333333

2008-10-06 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0