listen to the music of the moment

har inte fått någonting pluggat sedan senaste inlägg. fastnade helt framför serier som vanligt..
har även kollar lite på asos, och hittar tusen grejer jag vill ha. några av alla klänningar jag vill ha i min garderob är dessa



(miniatyrbilderna funkade inte så jag fick göra såhär istället)

har verkligen hittar hur mycker som helst som jag vill köpa, är det någon som vet hur de amerikanska strl funkar? jag har hört så olika. frågan är ju nu om man ska beställa eller inte? jag vill verkligen ha sakerna, men tänk om det inte passar, och frakt brukar inte vara det billigaste... ja får tänka över saken lite.
nu ska jag se lite av cityakuten och sedan sova. ska försöka komma upp relativt tidigt imån, för turligt nog för mig ville k med mig på stan en sväng så då måste jag åka tidigare än tänkt hemifrån. men ja om jag inte hittar någonting på stan imån gräver jag ner mig!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0