let's rock

fy skäms på mig, i morse kom jag inte iväg till skolan som tänkt. jag var helt slut och kunde inte ens öppna ögonen, så jag unnade mig en liten sovmorgon... så jag missade grafisk för fjärde lektionen i rad, bra malin!
fått gjort lite svenska, imorgon måste jag få den klar så att jag slipper ta med mig datorn hem, för det orkar jag verkligen inte! har nästan skrivit en sida, men känner (som vanligt) att jag är lite fel ute. har inte alls fått med punkterna, eller skrivit med formellt språk eller någonting.. orkar inte, vill bara få den gjord.
hade jag inte haft mona vid min sida, som alltid gör tillvaron mycket roligare hade jag nog sovit vid nu, hon skrattar som alltid, och just nu åt lindas kommentar "den kostade två pengar". och för övrigt fyller hon arton idag, alltså mona så grattis på dig!

hade velat träna idag, inte för att jag vet inte om jag kan det med cpben, men ja endå. har kommit på att mina träningsdagar blivit ganska långa, på torsdagar 17-21, och söndagar 11:30-19:00.. men underbart är det!
knappt fyra timmar kvar på skoldagen, yey eller någonting.. väl hemma har jag massor med serier att kolla på!
nej åter igen till svenskan innan det är dags för möte, hejdå på er!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0