just lovely

känner mig lite stressad och har lagom med ångest. jag trodde att det skulle komma ett lugn i och med lovet, men icke. har så mycket att plugga så jag kommer få sitta halva lovet, om inte hela. här kommer då en mycket intressant lista med vad jag har att plugga.
svenska c - studenttal
historia a - uppdrag
grafisk c - influensakampanj
grafisk c - analy av "bond" uppgift
grafisk c - ny uppgift (?)
samhäll b - samhällsvetenskaplig rapport på 10 sidor
samhäll b - jämför politiska system
natur b - prov på, ja begrepp och evolutions lära eller något?


kunde väll vart värre, men det är inte några direkt lätta eller roliga uppgifter att göra. vissa är ju iförsig deadline innan lovet, men ja har en hel del att göra under lovet med .. detta suger med andra ord, trodde lov var till för att vila ut sig och ha kul, men våran snälla skola ger oss istället uppgifter över loven.
ska klaga lite till, först och främst på naturen som gör mig galen. vi missar som jag säkerrt skrivit innan 50% av all lektionstid, och det betyder ju att vår lärare måste maila oss vissa saker (men inte enligt honom), och att han måste säga uppgifter och liknande på de lektioner vi är med på. så idag har vi tydligen prov fick vi reda på igår, och då skällde han på oss för att ha "sovit" på lektionerna för att vi sitter längst bak, när det sedan visat sig att han hade mailat ut det till alla utom just, oss! så ja då blev jag smått arg.
sedan då så ska vi prova studentmössor detta året, vilket är bra. men däremot klockan halv nio på min lediga dag. så då blev jag väll inte jätte glad precis.
idag är det träning, wonderful och imån är det basket som gäller. också wonderful. now i must eat and plugg. och ph.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0