it's not like i planned it

gick upp tidigt i morse för att pallra mig till skolan, och väl i skolan halv nio fick vi då veta att lektionen, som för övrigt var den enda på mitt schema är inställd. så det var bara att sätta sig på bussen och åka hem igen.
väl hemma har jag iallfall fått pluggat lite, historian är typ klar. har även lekt med skitungarna som nu bor här eftersom min bror+tjej är i barcelona, och jag är inte alls avundsjuk.
träningen igår var ganska hård, eller inte hård på detta sättet utan mer, ja tog väldigt hårt på min kropp iallafall. mina handleder pajade typ helt, svinhelvetes ont har dom iallafall. mitt knä blev värre, min rygg gjorde painfulllllly väldigt ont. och ja så det var väll inte så bra, men jaja.
ska snart kila till frölunda för det är dags för basket.... so long
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0