irving

sitter och kollar på stjärnor på is, kanske kan tyckas vara lamt av vissa jag vet inte men jag tycker iallafall det är mycket underhållande. älskar konståkning, och min absoluta favorit(inte kanske just för att han är bäst på konståkning) är tony irving. jag älskar honom, han är så jäkla rolig, och hans utal är pricken över i:et. jag ska tilloch med göra sådan revolt och dra iväg ett sms för att rösta på honom, för det vore för tråkigt om han åkte ut. slog även en liten pling, eftersom mamma och pappa betalar telefonräkning, och jag fick höra ett tack av ingen mindre än självaste irving, hahaha.
ja nej va bara tvungen att skriva ett litet inlägg om hur charmig och rolig tony är, och självaste isprogrammet tycker jag faktiskt är bra. är rätt imponerad av alla som lärt sig åka så bra, det hade jag med velat! nu ska jag återgå till tv:n.


en bild på ingen mindre än tony & malin
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0