in his arms she fell as her hair came down

blev ingen skola idag, av lite olika anledningar som jag inte orkar dra. men ja det är ju inte så värst bra med tanke på att det är natur idag, och att jag har hur mycket som helst att plugga.
men sakta inombords har jag nog kommit till den punkten att jag börjar ge upp. en väldigt dålig punkt de vill säga, men nu har jag bara tröttat på alltihop. och den där ångesten, som ligger som en stor stenklump i magen. nu är inte rätt tid för den ångesten, och absolut inte rätt tid för min trötthet.

idag är det dags för teori, och det är verkligen ingenting jag ser fram emot. just nu känns det som att jag kommer sitta där som en idiot och inte fatta någonting, för bilar är inte riktigt min grej. och på måndag min första körlektion, inte heller något som lockar.
kom också på att jag skulle göra högskoleprovet, som nu är alldeles för sent påtänkt, men jag hade ju inte ens haft tid/orkat plugga till det. så det kanske är lika bra att jag inte ska göra det, men samtidigt så hade jag ju bestämt att jag skulle. ja äh.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0