friday

träningen igår gick fruktansvärt jäkla skit BRA! på typ tredje försökte, satte vi direktstretch, nerdipp+snurr upp till arabesque + cradle på FELBEN! fel jäkla ben och det stog, helt jävla bra och super snyggt stog det! blev så glad så jag nästan började gråta, nej men ja det kändes så underbart så jag nästan inte hittar några ord!
även resten gick rätt bra, tossarna på min felsida förjar arta sig, början till trevånings var väll lite vinglig men ja, helt underbar träning! och idag är det lagträff!
idag hinner/orkar jag inte åka till akuten och kolla mitt knä, så jag ska ta mig i kragen och göra det på måndag istället! eftersom det envist inte vill bli bra så, ja det suger!
kanske borde ägna mig lite åt lektionen istället för bloggen, har även historia prov sedan - hjälp!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0