everybody look at me

matchen igår gick super! hihi, ja förutom att vårt lag(gothia basket) förlorade.. det var kul, hur mycket roligare än pixbo som helst, och programmen gick bra. förutom att jag, ensam, gör lite fel precis i början sådär. fick mig även två väldigt goda skratt, det första var när karin gick in i en tvåmeterlång basket kille, och han nästan vek sig dubbel över henne. och de andra när maria-karin-linnea-josse-manda gruppen körde en cradle och fyra utav dom ramlade på golvet. ja det var riktigt roligt!

skola idag, och sedan (halvt)fyra timmars träning. två är ju egentligen inte min träning men jag är ju alltid där endå. idag har jag bestämt att jag ska köra fullt ut, har ju inte känt så mycket i knät denna veckan så nu ska jag köra! går det åt helvete blir det läkarn imån, går det bra blir det inte läkarn imån. jag hoppas på det sista.
men ja träning idag, äntligen! blir två jäkligt långa dagar, igår var jag borta från 10-22, och idag från 08;30-21:30. men dagar fyllda av träning kan ju inte bli något annat än bra!

här har vi då en av stjärnskotten i vår förening, fanny och hennes fem stilla flickisar:) på föreningsträffen som var för ett bra tag sen, ja innan sommaren tror jag.
http://www.youtube.com/watch?v=HVGG5-Vid74&feature=related
och warriors toss, tror det är josse-carina-angi-linnd och någon mer:) (som för övrigt var så nära taket att dom inte fick tossa mer där efter det ;)
http://www.youtube.com/watch?v=zN9XoSuTMW0&NR=1
Enjoy
M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh im looking

2008-10-09 @ 17:52:42
Postat av: malin

what?

2008-10-10 @ 08:51:33
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0