get lost and then get found, or swallowed in the sea

dagen har spenderats på liseberg med familjen. åkte inte så mycket men det var trevligt endå, spelade en del spel.. hade vart en super dag för de som vill åka massor på liseberg idag, inget folk alls, noll minuter kö på allting.
och kvällen ska antagligen spenderas hemma där också hela familjen samlats för att äta hembakad pizza och se på matchen. får se om jag orkar pallra mig till irma, tror inte det eftersom jag som vanligt på söndagar ska upp vid nio imorgon och träna till sju på kvällen...

igår gick jag till johanna med irm och katri. mysigt var det och jag bara älskar johannas hus. trots att det är ett likadant hus som vi har så är det så mycket finare, och anorlunda! just löv it. vi gjorde för övrigt inte så mycket, tjatade, åt, såg på film typ..

jag saknar dig sjukt mycket, det känns som att en bit av mig saknas. och jag hatar att erkänna det för jag vill inte att det ska vara så efter hur du betett dig. jag vill inte bry mig, bara strunta i dig och faktumet att det blivit som det blivit. allt känns bara så fruktansvärt fel, och tomt. det var så jäkla bra ett tag, varför kan sådant inte hålla i sig? det är tomt, ensamt.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0