don’t pretend you don’t know

ibland älskar jag bara bloggg.se. speciellt när man skrivit en halv roman och det bara försvinner! så nu eftersom jag är lite stressad skriver jag snabbt ihop det jag minns.
började med att jag åt middag, när min kära mor slängde upp lever på stekpannan, åsynen och lukten av det gjorde att jag praktiskte taget sprang i från köket för att inte spy....
att jag är trött, förfärligt trött trots att det är min lediga dag och jag lägger mig runt nio på kvällarna..
även att dagens träning går åt basketmatchen imån, gothia basket 600-1000 pers, eller något sådant. . två enminuters program där jag är framperson på juniorerna, trevligt är det! små är dom, så lätt som en plätt, nej inte riktigt men ja man märker ju att man hjälper till iallafall, speciellt i cradels.
ja nej nu måste jag springa! tjoho för blogg.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0