because i liked the view

äntligen har mina föräldrar lämnat huset och begett sig till tjörn. snälla mamma sydde upp min klänning precis innan hon åkte, men jag vet fortfarande inte om jag ska ha den imorgon eller inte.. hela huset är kolsvart och kuligt nog har jag i uppdrag att städa en hel del... imorgon ska jag vara så snäll så jag ska gå hem till min bror och mata hans katter, trots att det inte är långt att gå tycker jag detta är ganska jobbigt, återigen malin i ett nötskal...
och imån kommer även cissi hit, vi ska fixa lite rosetter och kanske fila på program? ja får se hur mycket tiden räcker till. nu ska jag nog börja städa, och kanske plugga, och kanske träffa katri? vet inte riktigt vart hon håller hus. förövrigt längtar jag endast till kommande vecka av ett enda skäl, träning! har träningsabstinens, vill träna nu nu nu nu. har väll vart lite skönt för kroppen min att få vila, men som det känns nu har det nog inte hjälpt ett skit. så det är bara att köra på tills jag inte kan röra mig längre! tisdag, då kör vi på som vanligt. och om knäna mina inte vill bli bra så pillrar vi lite och kanske tillochmed uppsöker en läkare. ja vi får se vad vi ska göra med detta. handlederna är nog iförsig the biggest prob. just nu. ni antecknar detta nu eller? ja så rolig är jag. hejdå på er. and btw im pissed!
bjuder även på en mysig gammal bild.


M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0