baby, it's bad news

träningen idag gick supppppppper, jag körde flickis med clap sats, med en pass och det gick bra! nästan så att jag ahde vågat köra själv. älskar bergsjöhallen, älskar salen, mattorna, ja jag älskar den bara. det går nästan alltid bra där. hihi. idagg ska jag nog bara ligga hemma och smaska lite godsaker. är jätte seg efter dagen tretimmars träning och imån blir det heldagsträning. orkar faktiskt inte skriva mer nu men hoppas ni andra får en skoj lördag!
här kommer lite kort från basketmatchen i onsdags (den 8).

 
frida, josse, natta, malin & kasia <3

         
josse & malin         josse, manda & malin      josse & malin

M

Kommentarer
Postat av: Anonym

malin du har då den snyggaste tjej kroppen

2008-10-25 @ 14:55:47
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0